| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 16 日 星期二  |
| 少苦爆甜的一天 |
分類: 未分類 |
今日返學
黃嘉去左學界所以得我,呀豹,fat安一齊返
返到去我要當值
當得果十分鍾
個prefect叫我上去詩歌早會
真係unhappy
跟住琴日無功課
正
今日上
英文
超比心機上堂
個Miss成日叫我名話我做得好
真係開心
跟住
數學堂
得一堂都要比功課 - -
真強!
接著
人文堂
Miss 張 無返
係到做功課
之後
音樂堂
水母上星期話左去聽野
所以今日唔洗上,正!!
食完lunch
當值
當完
中史堂
超努力改作業
不過有少少眼訓
最後
中文堂
係到做工作紙
做完係到咩 說話
得一個講得好
其他係到邊講邊跳舞
仲有個女班長
講講下係到笑
傻傻地 !!
放學
等fat安同呀豹
唔記得左味等黃君
等既過程老婆都係到等FD
我同佢仲有佢個fd企係到等
佢地落到黎啦
老婆走左好耐
我先走
但係
佢地行得勁慢
仲要返轉頭等人
老婆行返去學校果陣
我同佢
Kiss左一啖
呢個係我地第一次Kiss
特別甜
Kiss果下 佢個咀濕濕地
勁好咀
又得意
Kiss完就分開走左啦
之後班有仔上左去我屋企
呀豹係到打Gundam Distany
Fat安係到打Psp既winning10
之後我係到上網
到左5點15分
我叫呀豹比我睇Keroro
佢地係到睇啲咩真人版
個超級撒亞人打果陣
勁好笑
O哂咀
佢地六點走
佢地走左之後同老婆用msn傾計
勁開心
今日6點幾就食飯
真係好
YA
睇電視先啦
ByeBye
|
« | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | ... | 261 | »
|