今日如常返學放學 個新既英文老師原來係之前黃嘉佢地講既
屈機老師
慘...慘...慘...
之後放學即刻去7仔食野 食完再返返去搵佢地 點知佢地話去3號打
咁我跟住去啦
打打下比黃嘉爆頭
xd
右邊眼角個位流血
正
之後副眼鏡爆左
換過個
換左隻淺黑
ok靚
之後買m記食
食完係到睇電視 悶
由於今日好悶
所以講返點解我係男排入面成日比班女排話傻仔啦
件事係咁既
因為有個女排成員
開個波
開到落我到
正常人都會叫痛嫁麻
果時我無咁做
反而但無事
所以佢地係到笑
果陣我都唔知佢地笑乜
比個波打中個頭都咁好笑- - 傻傻地
之後佢地先講返 原來我當無野果下好笑
我都o哂
XD
所以就比人叫做傻仔啦~
YA
今日返到屋企係到諗 我係你心中係味只係一個掛名男友
唔該你比個答覆我!!
|