今日PE堂!我地要跑步!有條友跑跑下唔跑,跟住我就撞埋佢度!我就仆左落地!條友就無野!佢冇跑我撞去!佢重話:你係科長來架!整到我唔可以上PE!!!重多兩個傷口!!!ED人我係唔會同佢做朋友!!!佢自己唔行.攪到我仆係度!阻Q住...