佢, 走左la...
我... 等緊佢返黎...
好耐之前.......
我都試過有呢種感覺...
雖然時間都5短了...
但係都覺得好忐忑
不過.... 我喜歡!!!
因為可以感覺到...
自己並5係自己一個.........
都幾好....
p.s.
開住個18度冷氣... 窗邊都有小水珠... 我竟然玩web game玩到標哂大汗.... 成身濕哂........