今日睇左阿凡達
故事+畫面都好正
仲係3D~~yo1
去左市中心睇電腦
搵到目標!!
最快聽日買~~張顯示卡係GTX260呀!!
返屋企個陣勁好笑
見到個管理員
同我講: Hello! Bye bye!
我應該點答佢= =
有無人知邊度買windows 7最平??(唔要老番)