| «‹ September 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
PE堂
原來排球都幾好玩~~
但係隻手痛到HIHI
中文堂都係咁悶
仲要比後面個兩個好同學SM
[cry]
Maths UT
唔錯
幾ok~~XD
好彩無中伏
今晚點搞VA?_?
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 39 | »
|