RbwaiC : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Wai
RbwaiC
暱稱: Rb.waiC
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2011-03-25
2011-03-06
2011-03-05

:: 日誌分類 ::
全部 (23)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 23
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 238

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2011 年 3 月 25 日  星期五   晴天


2011-03-25 不安 分類: 未分類

blog- -
好耐冇掂..
e+悶先打.....有咩做好..唉~~
冇見1日好掛住大家[我冇特別掛住bay~]
仲係有d燒 希望8點會到晒你到啦^^

我試訓..但訓唔到@@
一合埋對眼..我就成個腦都係一d唔想諗既事........
停啦唔該唉..
次次都要咁
唔想諗起ed事r
海馬都唔幫我既...
冇鬼用!!del晒我d有用既野.....

我後悔...我後悔我多手..
我入唔返msnY^Y
我唔記得左個pw!!!
help.....
冇得on好想死...
唔通要開多個新!!!?唉....................
算啦- -冇嫁啦.....唉~

大家都訓晒...
冇人陪我......
冇野做
好悶..
又訓唔到..
冇計啦..病左訓左咁耐...耐左16-17個鍾@@
哈..
仲要返學...但仲未訓..幾好wo
va堂 好想上 但唔係好想拉琴..算啦~~拉吧^^
好掛住!!!''!地 bye




2011 年 3 月 6 日  星期日   晴天


2011-03-06 分類: 未分類

to my lover:
                   i love u~

to bay:
                   i like u~

to may:
                   i like u 2 and thanks your present>3<~

to hey:
                   i know you love me~

to my daughter[Yuen]:
                   i miss u~