今日派成績表,我竟然拿唔到頭10,
我e家先知道這個世界是不公平的,
我咁努力温習!
放學後,我和Annie ,Jessica她們留在課室影相.
今天是坐在1班的最後1天,真係好唔捨得,
還記得當天一個人踏入課室的時候是一個朋友都冇,
變到我地E家咁fd.
在這個班我學會了很多東西,
學會了甚麼叫朋友,甚麼叫披著人皮的狼.
能夠讀到lee個班真係好開心,
可以認到你地這班朋友,
是我的榮幸.
我好希望我們的友誼可以直到永遠.