今日考左代數la 睇泥都唔會高分ga la 不過60分都會有ge
考完之後陪女鬼去找王國雞 (等左佢超久)
先知道佢只得28.9歲 真係點睇佢都似40la 老餅
之後同佢stella .蚊.sok-i去左食野
就返hm同mun去街 佢話我點解考試我可以咁輕鬆
因為我叻咪唔洗温lo 你地話係唔係
食晚飯哥陣我問ar哥"几時拿哥啦爸被我 "佢話表哥返左工拿唔到
跟住我就打被表哥知佢係係hm的 原來唔係表哥唔係hm 係ar哥唔去拿
佢意思話好遠唔想去 明明表哥就住係樓下
馮x明 我真係超不爽你lo 你有病ar 行2步都話遠
車你去咁好咪 我係你ar妹 唔係你ar4 唔好再點我做野 ok?
|