WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT
 

暱稱: -♥*Ca``
性別: 女
國家: 香港


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

2007-07-24

 
2007 年 7 月 24 日  星期二

[JuL.24.07].

-有時覺得失戀吾好吾好.因為每個人都要經過失戀.

-先稱得上係拍過拖.不過有時我又覺得幾無聊.

f27c1422a2

-每對情侶都係因為一樣既原因先會一齊.

-但係同時.又係因為同一個原因而分手.

f27c1422a2

-我覺得e+失戀既人先至係最享受.因為要睇下自己點衰法.

-如果無失戀.日記就會冇野打.自己就吾會喊.就吾會有感受.

-反而有時會覺得拍拖既人先吾係最享受.

f27c1422a2

-見到電視d愛情故事最後都會[有情人終成眷屬].

-發覺自己好想好似佢地咁.

-要經歷過一個轟轟烈烈既愛情故事.先至算係[好].

-e+既流行曲.講咩.[失戀].或拍緊拖接近分手個d l0r.

f27c1422a2

-你會發覺e+咩都關[失戀].咁[拍拖]幸福咩?.

-開始要學識享受自己係每1個階段.

f27c1422a2

-要記住.[失戀]並吾係最慘既事.

-最多聽下d歌.自己喊下.打下xG*.張自己既feelinG寫低哂.

-不過到最後.你一樣可以拍番拖.不過下一次分手既時候.

-亦都係因為同一個原因.

f27c1422a2

-[愛情]就係咁架喇.如果[有情]真係飲水[飽].

-咁好多人末吾洗死得咁快.真好笑;>.

-要代價就要有負出.

-無啦啦諗到呢d野.::先寫落泥.x)

 

 

 

 

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 RebeccaIp 的日誌)


AsToRwy"wy01 於 2007-07-25 08:22 PM 發表:
其實…一個人的生活也可以好享受


不過,如果真係想拍拖…我祝你們…
「下次下次 下次大概可以 能踫
著誰 成為幸福小姐(/先生)一
次。。。。。。」
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 RebeccaIp 的日誌 ]


 
><