[JuL♥.24.07].
-有時覺得失戀吾好吾好.因為每個人都要經過失戀.
-先稱得上係拍過拖.不過有時我又覺得幾無聊.

-每對情侶都係因為一樣既原因先會一齊.
-但係同時.又係因為同一個原因而分手.

-我覺得e+失戀既人先至係最享受.因為要睇下自己點衰法.
-如果無失戀.日記就會冇野打.自己就吾會喊.就吾會有感受.
-反而有時會覺得拍拖既人先吾係最享受.

-見到電視d愛情故事最後都會[有情人終成眷屬].
-發覺自己好想好似佢地咁.
-要經歷過一個轟轟烈烈既愛情故事.先至算係[好].
-e+既流行曲.講咩.[失戀].或拍緊拖接近分手個d l0r.

-你會發覺e+咩都關[失戀].咁[拍拖]幸福咩?.
-開始要學識享受自己係每1個階段.

-要記住.[失戀]並吾係最慘既事.
-最多聽下d歌.自己喊下.打下xG*.張自己既feelinG寫低哂.
-不過到最後.你一樣可以拍番拖.不過下一次分手既時候.
-亦都係因為同一個原因.

-[愛情]就係咁架喇.如果[有情]真係飲水[飽].
-咁好多人末吾洗死得咁快.真好笑;>.
-要代價就要有負出.
-無啦啦諗到呢d野.::先寫落泥.x)
|