今日我姨媽12點幾打電話黎,
話咩細表姐會考有16分,
可以係「旅港」原校升讀喎∼
跟住叫埋我哋去飲茶慶祝吓喎∼
因為前幾晚我都係3、4點先訓教,
所以個陣時我總訓到隻「傻」豬咁,
但係我阿媽就衝入黎我間房
話:阿xx(我表姐個名)考到16分呀!
我阿媽不知幾鬼死happy,都唔明佢嫁?!
又唔係自己個女,洗唔洗咁呀!?
由於個陣時我總未訓醒,所以好敷衍咁
話:哇~好~勁~喎~
我阿媽話:快d起身la~姨媽話去飲茶慶祝ar~
我話:哦~你咪去囉~
我阿媽話:你都要去ar~
我話:吓~唔係阿化~細表姐考到16分咋喎,關我叉事咩!
我阿媽話:我唔理,早知你就一定要去,聽到未ar~
我話:唔唔唔~ (總係訓到隻「傻」豬咁)
我阿媽話:總唔起身!!!
然後一拳打落我個頭~>,<"~
之後第二日報紙就有一則新聞話:
昨天有一名年約12歲的少女倒斃在家中,
原因是她的母親向該名少女過份使用暴力,
而該母親被控告虐待兒童和誤殺等罪名。
(哈哈∼講吓咋!我阿媽邊有咁勁ar~)
其實篇新聞係話:
昨天有一名年約12歲的少女倒斃在
尖沙咀某一間酒樓,原因是... ... 飽死!!
羊咩咩日報
記者阿Re報導
分類: 未分類 |