唉~琴日係我既生日,
本來好開心嫁!因為好多人
記得我生日,之後我總同咗
mandyko,esther,+圓姐
&劉思敏一齊去唱k,我哋都
好耐冇一齊唱k啦~
我阿媽之前話會買生日蛋糕
俾我嫁~所以我就乖乖地係
屋企度等佢返黎la~
不過佢返到黎話唔記得咗,
我:媽咪~我個生日蛋糕呢?
佢:啊!我唔記得咗添~
佢:不過宜家都冇蛋糕買la~
我:......(聽到有d想喊)
佢:你自己去kfc買d野返食la~
我:我自己....
佢:做咩!唔去呀!唔好食囉!
我:去咪去囉~>,<"""
之後我咪是但換咗套3,
就走咗出囉~
點知去到kfc附近,就見到xzy
唉~之後買完返屋企,
食完,就睇吓tv~
我既生日就咁白白溜走,
再不回來wu~唉~
分類: 未分類 |
|
|