§→我的心靈居所←§
○夢與想●

ξ原來我害怕孤獨ξ

§被看好從來不會是我§
Remy0129
暱稱: ∼琳妃∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嘩嘩嘩!!!黎除塵lu∼...
出發了.菲律賓.我來了...
英文oral..
新照??劇照..
19號->菲律賓
文章分類
全部 (227)
♣ 傷從何而來? (12)
♬ 快活過神仙 ㊣ (44)
*junki◎ (38)
*學海無捱定有排捱? (10)
※豬王% (2)
§ 為你而打★ (18)
◆CE♣ (8)
£自言自語/純粹發洩♨ (47)
有感而發 (34)
患病記 (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


數學,你真係唔同我做朋友? 分類: *學海無捱定有排捱?

今日又係統測啦∼∼今日係測中文同數學..

好唔想起身呀∼∼!!!!

第1堂.商業,永遠爆笑中渡過...(除左呀sir唔發嬲)

巫佬話佢o既運輸途徑係海到...之後我就話佢係就係係海,不過係係坑渠,

大家發唔發覺天水圍成日爆屎渠呢∼∼其實係巫佬塞爆嫁∼∼哈哈哈哈∼!!

第2堂.econ.夢遊中..

第3堂.eng...listening....

第4堂.中文....無聊....

第5堂.普通話...發夢中∼∼!!

lunch:冇出去食呀∼!!搞到蚊蚊都冇出∼∼sor呀∼!!

不過我真係想溫書∼∼真係好肚餓!!!!

之後測中文....瞓左....我真係有少少暈暈地.....因為我咩都冇食過...

早餐都冇食..

跟住數學...都ok掛....不過都應該又唔合格了.唔知點解..麻木了....

放學仲要補數.2個鐘.....到6點呀∼!!!!!

返到屋屋,哥哥又黎左呀∼!!今次...我地又好似以前咁∼∼開心ing∼∼/\/\






訪客留言 (返回 Remy0129 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]