今朝8點就醒左啦∼∼幾乖∼∼∼
不過唔想起身住...想自己係屋屋做中文算...心諗..
不如扮唔豬服啦∼∼∼
點知轉個頭....肚痛!!!@@”使唔使呀∼??
算..諗住都冇咩...起身做中文..
又聽收音機...好聽∼∼∼∼ 一路做....一路聽..

我d中文..文具..早餐..收音機..都係哂到...
今日唔使出房lu∼∼∼(=0=”唔係出左廳打日記咩..)
9點幾個時...個天勁黑...好似夜晚咁....
之後仲狂風暴雨...


好大雨呀∼∼∼
之後...愈做愈痛...><”
10點幾...紅雨∼@@”
等到12點幾....
mama話同我去睇e生...
我死都唔去∼!唔要食藥...
食左d止痛藥....過多陣...冇事lu∼∼∼
哈哈.....我今日..仍然係中文∼∼∼喔呵呵∼∼
|