§→我的心靈居所←§
○夢與想●

ξ原來我害怕孤獨ξ

§被看好從來不會是我§
Remy0129
暱稱: ∼琳妃∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嘩嘩嘩!!!黎除塵lu∼...
出發了.菲律賓.我來了...
英文oral..
新照??劇照..
19號->菲律賓
文章分類
全部 (227)
♣ 傷從何而來? (12)
♬ 快活過神仙 ㊣ (44)
*junki◎ (38)
*學海無捱定有排捱? (10)
※豬王% (2)
§ 為你而打★ (18)
◆CE♣ (8)
£自言自語/純粹發洩♨ (47)
有感而發 (34)
患病記 (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 4 月 24 日  星期二   雨天


中文之餘...還有jk 愉快 分類: *學海無捱定有排捱?

今朝8點就醒左啦∼∼幾乖∼∼∼
不過唔想起身住...想自己係屋屋做中文算...心諗..
不如扮唔豬服啦∼∼∼
點知轉個頭....肚痛!!!@@”使唔使呀∼??

算..諗住都冇咩...起身做中文..
又聽收音機...好聽∼∼∼∼一路做....一路聽..



我d中文..文具..早餐..收音機..都係哂到...
今日唔使出房lu∼∼∼(=0=”唔係出左廳打日記咩..)

9點幾個時...個天勁黑...好似夜晚咁....

之後仲狂風暴雨...





好大雨呀∼∼∼

之後...愈做愈痛...><”

10點幾...紅雨∼@@”

等到12點幾....
mama話同我去睇e生...
我死都唔去∼!唔要食藥...

食左d止痛藥....過多陣...冇事lu∼∼∼

哈哈.....我今日..仍然係中文∼∼∼喔呵呵∼∼






訪客留言 (返回 Remy0129 的日誌)


piyo1105 於 2007-04-24 07:03 PM 發表:
明玩野啦家下~~
呵呵~呢d叫冇野搵野黎講~
wakakakaka~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

><”打你呀啦...
Posted at 2007-04-24 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

><”打你呀啦∼∼
Posted at 2007-04-24 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



piyo1105 於 2007-04-24 03:37 PM 發表:
這位先生...請問你手上拿的是什麼東東...
讓我來解答你這個問題~
佢拎住既係Starbucks Coffee既杯~~
簽名中~~~haha~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=0=鬼唔知咩..嗚∼∼∼∼...係要講埋出黎∼
Posted at 2007-04-24 03:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]