今日..上網睇吓準基個fan meeting邊到有得賣//
點知無意中發現....yahoo有得bid!!
緊係飛身過去睇啦...一睇之下..想我破產嗎??
1,400大元..=0=”@@唔係掛..
雖然係限量版姐....
等我俾大家睇睇限量版個樣啦//

睇個封面都知唔少嘢啦∼∼∼

打開之後..有個舞台@@勁靚呀∼∼!!!

仲有咁多嘢∼!!@@”
睇到呢到..我不禁要引用某套戲入面的一句/////
<<2隻碟咁細..包到成個降落傘咁大...>>
我地再睇睇普通版..只售.$430

封面...o∼∼∼差咁多..

入面d嘢...==”

係呢個時候....我..我...不禁地bid左個限量版....=0=
心諗.一係唔要..一要就要限量版...
成日都話唔要做一d令自己後悔o既事...
就係咁...成日都為左唔要自己後悔而衰衝動...之後就後悔了..
問題係..我睇過了///睇到呢到..大家係咪有d想打我o既衝動??
不過..唔好衝動呀..
唔好就會好似我咁..後悔嫁啦....喔呵呵∼(仲笑?)
|