§→我的心靈居所←§
○夢與想●
ξ原來我害怕孤獨ξ
§被看好從來不會是我§
Remy0129
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
Remy0129
暱稱: ∼琳妃∼
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
December 2014
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
嘩嘩嘩!!!黎除塵lu∼...
•
出發了.菲律賓.我來了...
•
英文oral..
•
新照??劇照..
•
19號->菲律賓
文章分類
•
全部
(227)
•
♣ 傷從何而來?
(12)
•
♬ 快活過神仙 ㊣
(44)
•
*junki◎
(38)
•
*學海無捱定有排捱?
(10)
•
※豬王%
(2)
•
§ 為你而打★
(18)
•
◆CE♣
(8)
•
£自言自語/純粹發洩♨
(47)
•
有感而發
(34)
•
患病記
(13)
•
未分類
(1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
mei122
piyo1105
szecsze
2007 年 5 月 11 日 星期五
真係要咁岩??
分類:
£自言自語/純粹發洩♨...
聽日考會計啦....
5月12日..
琴日諗諗吓...真係要咁岩??
係上年o既呢一日...就係歐陽先生走個一日...
今年.我地就要考會計...=0=”想點??
唔通我地就要用考會計黎紀念佢????
發表時間:2007-05-11 12:14 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 Remy0129 的日誌
)
**蚊.." 於 2007-05-11 12:51 PM 發表:
當然是說那個沒良心的人啦~喔呵呵呵呵~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
**蚊.." 於 2007-05-11 12:41 PM 發表:
嗚...比你咁講一講...真係冇面見佢...
點都要考好呢科先!係考完之前我絕對唔會聯絡你嫁!
我一定要考好佢!就當係為左你!我要考好佢!
(其實2樣野有咩關係XD)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
<<
你
>>係指我定佢....有d驚驚地tim~~~唔聯絡我~~??!!
Posted at 2007-05-11 12:49 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 Remy0129 的日誌
]