§→我的心靈居所←§
○夢與想●

ξ原來我害怕孤獨ξ

§被看好從來不會是我§
Remy0129
暱稱: ∼琳妃∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嘩嘩嘩!!!黎除塵lu∼...
出發了.菲律賓.我來了...
英文oral..
新照??劇照..
19號->菲律賓
文章分類
全部 (227)
♣ 傷從何而來? (12)
♬ 快活過神仙 ㊣ (44)
*junki◎ (38)
*學海無捱定有排捱? (10)
※豬王% (2)
§ 為你而打★ (18)
◆CE♣ (8)
£自言自語/純粹發洩♨ (47)
有感而發 (34)
患病記 (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


出去唱k∼!! 愉快 分類: ♬ 快活過神仙 ㊣

今日..出去唱k∼!!!!
係屋企悶到死...
今朝出黎同蚊蚊.洛.哥.4個人去左唱k...喔呵呵∼∼
本來還有子楣跟蛇佬的...不過怇地臨時有事...so∼∼∼
勁開心∼∼hehe∼∼
不過得2個半鐘囉..=0=會唔會短左小小??
個到仲有得上網∼∼喔呵呵∼∼我上咩網??哈哈...
咪又係個個∼∼∼
唱完之後我地仲去左影相相∼∼哈哈∼∼好玩喔∼∼
之後洛同哥.我同蚊蚊就分開行街了...
我地琴日已經行左元朗..所以...今日行天水圍∼!!hehe∼
去到天水圍..冇咩行囉..=0=好想買鞋呀∼!!(岩岩先新買左一對=0=)
蚊蚊真係超想去打機囉..=.=”咁...咪陪佢入去打囉..
我真係唔鐘意入機鋪..唔知點解..本說過打死也不入機鋪的.....
最後...跟蚊蚊入了....新北江的..冇乜人..
但..也不喜歡∼!!!><”
叫我去邊都得...就係唔好叫我去機鋪..ok?
入到去都係睇住蚊蚊玩∼∼/\/\”佢玩得好開心喔∼hehe∼
之後去左銀座..這時候...我才知道...我決定錯了...
因為...蚊蚊又要入去打機啦..><”第2間了..
這間...我更反感....><”
蚊蚊第一陪玩的機....我覺得佢好似係到趕<烏英>咁..好好笑..哈哈..
之後..佢又玩剛在新北江玩完的拍子機..=0=//
那拍子機還壞壞地的....
之後行弘陣..洛又來了∼∼∼咁我就返屋屋啦∼∼
返到去..6點幾...






訪客留言 (返回 Remy0129 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]