今日..出去唱k∼!!!!
係屋企悶到死...
今朝出黎同蚊蚊.洛.哥.4個人去左唱k...喔呵呵∼∼
本來還有子楣跟蛇佬的...不過怇地臨時有事...so∼∼∼
勁開心∼∼hehe∼∼
不過得2個半鐘囉..=0=會唔會短左小小??
個到仲有得上網∼∼喔呵呵∼∼我上咩網??哈哈...
咪又係個個∼∼∼
唱完之後我地仲去左影相相∼∼哈哈∼∼好玩喔∼∼
之後洛同哥.我同蚊蚊就分開行街了...
我地琴日已經行左元朗..所以...今日行天水圍∼!!hehe∼
去到天水圍..冇咩行囉..=0=好想買鞋呀∼!!(岩岩先新買左一對=0=)
蚊蚊真係超想去打機囉..=.=”咁...咪陪佢入去打囉..
我真係唔鐘意入機鋪..唔知點解..本說過打死也不入機鋪的.....
最後...跟蚊蚊入了....新北江的..冇乜人..
但..也不喜歡∼!!!><”
叫我去邊都得...就係唔好叫我去機鋪..ok?
入到去都係睇住蚊蚊玩∼∼/\/\”佢玩得好開心喔∼hehe∼
之後去左銀座..這時候...我才知道...我決定錯了...
因為...蚊蚊又要入去打機啦..><”第2間了..
這間...我更反感....><”
蚊蚊第一陪玩的機....我覺得佢好似係到趕<烏英>咁..好好笑..哈哈..
之後..佢又玩剛在新北江玩完的拍子機..=0=//
那拍子機還壞壞地的....
之後行弘陣..洛又來了∼∼∼咁我就返屋屋啦∼∼
返到去..6點幾...
|