今日的媽媽...好靜... 我好驚...琴晚..諗件事諗左好耐... 成晚冇瞓過.... 望住個窗..睇住個天光... 成晚..不停喊...諗返好多好多嘢... 淚停了...又再流... 換來的...反省了很多..發現了很多... 同時亦換來一對好似雞蛋咁o既雙眼...好彩唔使出街... 同媽2個都努力的裝作冇事一樣.. 但我知道..那是永不磨滅的傷..是我...是我做成的.. 今日..好平靜咁過去了...