今日係準基去泰國第一日..
應該到了吧..(=0=幾十個鐘..行都行到啦.)
今日思念過度....
等我po返琴日準基係機場出發同到達泰國機場d相啦...
嗚∼∼∼掛住....
真係..早知就賴死唔走∼!!!





準基..你要開心去,開心返喔∼∼一路順風///
下面就係泰國機場..嘩..勁多人接佢機...
估唔到...準基應該會好開心吧..

嘩..好多人喔...你們呀..要好好的保護我的準基喔..
掉了一根頭髮我立刻飛過來算帳喔!

呢位警衛小姐...你好似痴得太埋了呵??

準基應該在暗爽自己在泰國會那麼紅吧∼∼

低頭的微笑..

準基睇落..好像很開心的樣子喔∼∼∼
拍戲要加油唷∼!!!
|