今日..係我細妹話去出街o既同時... 5嬸打黎,,,叫我去游水..=0= 之後就去左會所.. 同蚊蚊.5嬸.細妹.細佬. 去到...雷暴警告.=0= 冇得游.. 唯有坐係到... 望住個泳池....><”” 5嬸諗緊咩呢??等停雨加取消警告?優雅的...hehe∼∼ 最後....都冇得游....咁就坐左1個鐘..... 等我俾你地睇吓我張床啦∼∼ 放左好多嘢∼∼ 包括了蚊蚊幫我買的...hehe∼∼ hehe∼∼我張床..真整齊∼∼哈哈....