今日約左蚊.大鋒.細峰.盧寧去睇魔盜王喔.∼ 不過..對不起.. 我遲到了... 要你地等... 下次..唔敢啦...><” 我有苦衷的.. 魔盜王..真係好好睇,,, 幾好笑呀∼ 見到ice呀∼!!!! 佢帶我地位tim∼哈哈.. 真係q∼ 返到元朗..join埋eva.. 一齊傾計...超開心.. kfc.. (懷疑被拍了..)