| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
| 迎接08年'''']]]] |
分類: 未分類 |
[[''新年快樂牙!!!!~~""]]
■■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
◢■■◤ ■ ■ ■ ■ ■■■■
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
◥■■■ ◥■■◤ ◥■■◤ ◥■■◤
★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★
★ 新 ★★ 年 ★★ 快 ★★ 樂 ★
★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★
頭先KAYHY send幅圖比我....幾靚
咁快就過左2007年啦~
有開心,有傷心,有哭過,有笑過,有妒忌過人,有替人開心過..........
不過最開心都係識左班新 Best Friends.....
Kathy,翠瑩,思行,carmen媽,肥婷..(排名不分先後)
我想同你地講[[''我好愛你地,係真架!~'']](係朋友嘅愛,我唔係斷背架)
希望你地睇到...睇到留cm牙!!`
另外,希望我地友誼永固~~
唉!08年一返學就要考試.....好慘牙
相信所有白記嘅同學都有同感~
~~~~~~ 好!係度寫返個新年願望~~~~~
為學業.....
我希望我啲成績有進步,唔好退步就得~
為家人.........
希望屋企人身體健康,開開心心
為友誼.......
希望我同我d Best Friends友誼永固,08年一齊升返A班...hehe`
為全世界.......
希望世界和平..地球先生唔好病~
為江若琳......
希望佢以後都咁靚,攞曬所有女新人獎...愈嚟愈多人鐘意佢~~
重有.....最後一個]一定要寫
為樊太.....
希望樊太愈大愈靚...千祈唔好退休
雖然多左D...但係全部都係我架願望
|
| 發表時間:2008-01-01 12:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
c0Mmet-] 08年 既 第 1 個 大 cM f0r you`` - 曉 瑩` ; 嗯 嗯, , ,友 誼 長 存 吧 @v@" - KaT kAt` ; thZ``希 望 喇 xdd``
|
|
|
HAHA..二OO八第一個CM.. 個幅圖係KIKO SEND比我,, 我再轉SEND的..ha.. 我祝你學業進步喇// 祝我地友誼永固.. 祝carmen婆婆..長命百歲.. 祝肥婷..瘦身成功.. 祝翠翠..愈黎愈令.. 祝思行..都愈黎愈令喇.. hehe.. 祝everybody.. 友誼永固,考試有好成績喇..-口-//
|
|