今日上通識阿Sir問D野好搞笑!!!以下是問題!!!
1.你會唔會放屁嫁???
2.你會唔會「溜」鼻屎嫁???
3.你5日唔沖涼會點???
4.你5日唔洗頭會點???
仲有的噢!!!因時間關係!!!So....
之後繼續上堂!!!悶悶的...
今日放咗學後阿Ca.阿ㄚan和梅姐+Me去北江影貼貼,
好搞笑呀D相!!!哈哈...
我哋影咀咀呀!!!之後獨照!!!
我既獨照係咪好靚呢!!!哈哈...【反義詞呀】反「慧」啦!!!其實係嘔死!!!哈哈...
之係選四張相,梅姐冇選獨照,但就出咗黎!!!
笑死!!!因為嗰張係梅姐既!!!So佢要兩張自己的獨照!!!
哈哈...之後我哋發現有D細細張既合照,就比咗佢,係咪好好人呢!!!
跟住阿Yan話想去「次」所,
之後我又問邊道有得買餐「巨」,
阿Ca話:「智多多」咪有囉,
之後阿Yan話:「屎多多」,
我就把「次」所叫咗做「屎多多」啦!!!
之後一路係道玩佢,哈哈...
跟住返屋企,返到屋企5:30分!!!
之後去食飯!!!
|