今晚阿爸阿媽都唔起屋企!!!正呀!!!
上普通話同Math爆悶呀,
你哋DMiss阿Sir成日話我哋D成績點點...
你自己教得唔好姐,你教D班冇一班D成績係好嫁!!!
你哋自己醒吓啦!!!一唔該一
我上年D Math都唔係咁差嫁!!
唔少於70分嫁!!
But你一教就降得好勁,
依家得28分炸>.<
一唔該一各位Miss阿Sir唔好成日都講呢D啦!!!
你講出去係你冇面呀!!!唔係我哋呀!!!
仲有那個所謂既班主任,
自己把聲都好響嫁啦!!
仲要用咪,整到勁高音,
同埋成日無啦啦大聲叫,
我就快比你整到耳漠穿啦!!!
中文又成日要人默書同罰企!!!
英文個Miss成日穿黑衫黑「付」黑鞋,扮真矢!!!
科初個阿Sir成日講英文,依家咩堂呀!!!
下次有同學仔!!!有咩問題都希望你哋唔Mind啦!!!Sorry大家!!!
今日照堂返學,阿爸返大陸,正呀!!!
頭幾堂冇咩野好講!!!
今日有我最怕既中史,
Miss Lam今日對我笑呀!哈哈...Thx
通識咩都要做!!煩煩煩...
Lunch之後個Recess打咗預備鐘小丸子個隻狗狗去鍚阿yan,
你死啦狗狗,小丸子吃燥呀!!!
中文堂勁笑!!哈哈...
Thank you Jccss 1e 班這幾個月的照顧!!多謝大家!!!
|