妳是我的最愛,不會忘記妳,是因太愛妳了
我愛妳,是因為我只愛愛愛妳一個。
Reno1314
暱稱: Reno
性別: 男
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一代宗師-韜哥
練波
開學了
危險的練波
開心牙**
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
RENO_WAI219xanga
香港流浪
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 14
今日人氣: 5
累積人氣: 971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天


辛苦的練波 分類: 未分類

今日6點鐘係九龍城九龍仔公園到練波,嘩,超辛苦呀,一開頭,教練就話先跑足4個球場(好大的),之後,開始練波啦,佢地搵左一個唔三唔四既教練做守門員教練,果個呀sir根本就唔識教波,即係識講唔識做,踢個波過黎d時間又唔岩、時快時慢,不過佢都有個好處,就係做唔夠10分鐘就去飲水一次,之後做到7點半,助教就話分隊,踢對抗場,唉,一落場過左一陣就比人係咁射,比果個「十一」係咁遠射,好彩,我力保不失,全部都救到,之後,踢左兩場,去到8點鐘。助教就話要跑多8個球場,之後跑完就返去休息,不過唔夠5分鐘又話要做30下sit up(3次)即90下,掌上壓就20下(3次)即60下,哈哈,我呢d咁聰明既點會做足咁多下呀,做左1次就無做lu,xdd。咁做完,佢就話可以換3,下個禮拜再去了,唉,估唔到,正式球隊既訓練係咁辛苦。不過都學到野既,練波辛苦,出到去比賽就舒服ma。

跑完之後隻腳就係咁抽根,超痛。






訪客留言 (返回 Reno1314 的日誌)


!!大根小貝貝(:) 於 2006-08-12 12:11 AM 發表:
我又黎喇...開心嗎?!^^
抽根@@冇事呀嘛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然開心啦,,貝貝黎到即刻無事啦
Posted at 2006-08-12 12:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙YAN--- 於 2006-08-12 12:11 AM 發表:
HI*黎左LU..
冇野講--'
+油LA*XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妳既支持就係我既推動力,我一定會+油嫁!
Posted at 2006-08-12 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]