阿肥佢係我養之中第5條球蟒.
不幸既係佢一買返黎食左頭一餐之後身上竟然有(失)
搞到佢唔肯食野..瘦哂..足足搞左2個幾星期...
終於開返口啦xD...清(失)後食欲大增..一次口氣搞掂2隻白老鼠!_!"""
操左一輪見到佢肥返哂..So Happy 球蟒名字由來-因為球蟒比較膽小.所以一受驚就會把自己捲成球狀保護自己的頭部!
By:(Ls)