阿肥今日又食野xD.佢住落左之後就開始不斷地食野...快破產/口\!!e+一星期喂一次2~3隻老鼠(睇老鼠大細而定).見佢咁放心食野我都好開心..
今次隻傻鼠..都唔知話佢咩好.自己沖入阿肥間屋到-,-阿肥都唔客氣..