因為一直都想養一d體型比較多o既蟒蛇...都睇中左好幾條..
例如紅尾.緬甸...等等..
今日終於有細紅尾出售..本人鐘意由bb開始養..所以一直都等佢生..
終於生左出黎...即刻去左掃左一條返龜xDDDD!!!!!
佢直係幾兇-,- 動靜多多...想咬想咬咁..哈....一買返黎 唔夠15分鐘就食野.小有-.-(條野傻傻地xD)..事因掛住睇佢食野-,-唔記得影佢食野戈時..只係有d硬照.囧