上2個星期...帶左個fd去買一條白化加洲皇帝蛇...
條蛇得1幾月大..但好生猛...食野又好開胃...唔錯唔錯xD!
不過皇帝蛇有時會咬下人.唔係因為佢惡.係因為佢e種蛇係唔知飽-,-佢會2為你d手指係老鼠仔xd..哈哈..從始澳門又多左一個人養蛇((((( xd