佢就係新買返黎o既球蟒..已經有好幾個月大...見佢身體健健康康..價格都幾好..\\ 所以就買多左一條..
我特別買條女返黎..因為我已經有一條男球蟒...目標係想繁殖...,不過都要等佢地再大d先..e幾日都上網搵g料
睇下點繁殖..神心xD 哈哈...今日我朋友問左我一條好有趣o既問題.,.佢問.你養o既蛇之中最中意邊條
我答佢.我好貪心..條條都係我寶貝..條條都咁中意....佢即刻冇聲出
網上一段球蟒獵食 -