惡-,-....
事關佢已經1歲大....店主由佢出世戈日 到e+都冇上過手..
所以成時周圍咬..性情兇殘..))哈哈
...經過半個月時間已經好左好多...
拎左上手之後佢都好小亂咬野..
時間真係可以改變一切...
希望大家做任何野都唔好輕易放棄.