Reptilia club
Reptiliaclub
暱稱: htp~" 就算時光能倒流.還是選擇繼續愛你
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終於出到頭
難事起頭難
2011-06-12
2011-06-06
文章分類
全部 (136)
snake (4)
未分類 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
寵物俱樂部
Betterboa
snake
國際爬蛇網
淺談球蟒拒食
鼠鼠家族
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 857
今日人氣: 14
累積人氣: 3512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 17 日  星期日   陰晴不定


香蕉皇帝蛇 鬱悶 分類: 未分類

 上2個星期同朋友一齊去左買條香蕉皇帝蛇...

佢個名真係夠哂特別... 香蕉皇帝蛇..xD..唔經唔覺屋企已經好多條蛇.

一返到屋企就開始忘過不停,,咁打理佢地...一返到去首先要搞掂2隻夠

..之後到2個魚江..之後到一眾蛇仔...仲要幫隻龜仙人換水..

搞完都冇哂mood打機-,-今日地毯蟒脫左皮..xd! 脫完皮令仔哂

d黃色鮮艷左好多...今日自己問左自己一個問題..點解我會越買越多蛇.........xd!

http://www.unireptile.com/reptile/Snake/Snake_Main.htm






訪客留言 (返回 Reptiliaclub 的日誌)


Fish_Cheng 於 2010-10-19 05:50 PM 發表:
哈哈.動物园;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakawei 於 2010-10-18 06:29 PM 發表:
你真係愛蛇;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaiin1001 於 2010-10-18 06:18 PM 發表:
香蕉=.=食得咖xd?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Reptiliaclub 於 2010-10-18 12:48 AM 發表:
終於諗到自己點解買咁多蛇-,-
係寂寞既時間 有佢地陪住我 真係冇咁悶..
買多一條 就好似多左一個成員咁,..
可以花時間落d新寵物到..
消磨時間.
佢地對我黎講 唔係寵物..
佢地每一個都係我屋企既一個成員
缺一不可.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelbabyyan 於 2010-10-18 12:00 AM 發表:
hahaha. 你究竟養佐幾多條蛇a0a;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 有d比左人..e+自己既得返6條
Posted at 2010-10-18 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]