..今日無驚無險又到10點-,-! ....
事因天氣太凍..琴日訣定張d蛇蛇般哂入去客房度
結果激到我老媽子傻下傻下-,-
因為客房到比我老媽子放左好多神神佛佛係度拜//...
我仲要放到d蛇蛇同d神佛面對面-,- 比佢話咩好唔吉利...xD!!
12月28號蛇蛇成功攻陷客房 哇哈哈哈xd~~~