| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 10 月 11 日 星期二  |
| 2011-10-11 |
分類: 未分類 |
返左屋企喇~_~
呢幾日發生左D唔開心既野...
同埋得閒既時間比較夜...
所以冇打到日記~_
今日打返啦,,,
不過唔開心既野真係唔想提....
我都唔想記得....
因為我只想有牠的開心回憶~
我諗佢都唔想我唔開心
都係打返琴日既事啦~
琴日訓醒就去左搵老婆~
跟住同BB去左食野~_~
食開公司既野...
覺得果間唔係咁好食...
唔緊要啦~
老婆鐘意MA
食完就返左屋企打機,...
同老婆玩左一次吞食天地...
我自己又玩左一次..
.@_@
原來我咁西利既~
嘻~
玩完就同老婆去左係晚飯>.<
唔知點解D時間過得咁快嫁呢~
可能因為見到老婆啦
唔係可能~
係一定~
因為開心~
另外~食飯之前我自己去左買野~
送比自己同送比老婆既~
嘻嘻
唔知老婆鐘唔鐘意呢~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
到今日喇~
今朝返工打比老婆傾左陣就收線~
返到公司又成隻失魂魚咁~
所以比經理鬧/.\
放完假就比人鬧~
預左嫁~
因為我係D唔放得假既人XD
跟住都冇乜特別喇~
好似平時咁~唔多有咩事>.,
我只係知老婆累累~
老婆~累就睇完日記好訓喇~
聽日先做啦D野~
因為聽日都仲有時間~
唔洗怕聽日冇心機啦~
因為冇精神緊要好多~
我唔想老婆變左熊貓BB呀~
老婆~保重自己身體呀>.<
老公而家照顧唔到你~
對唔住呀
啜卜
|
2011 年 10 月 10 日 星期一  |
| 2011-10-10 |
分類: 未分類 |
唔知老公今日會唔會打到呢
唔緊要啦 我打咗先
老公今日出咗黎
我地去咗食扒
跟住因為我太攰攰所以番咗屋企打機
老公叻叻也
之後老公買咗份禮物比我
係玉桂狗黎
佢叫大妹 因為大妹已經唔係到啦
不過我相信到最後大妹都係開心既
或許大妹既離開可以提醒我地要珍惜
珍惜眼前人 珍惜我地而家所擁有既嘢
老公 我愛你
呢幾日 我好似開始感受到你對我既愛
或者你一直以來既努力同我既堅持真係冇白廢
也許永恆真的在別一方等待我們 |
2011 年 10 月 5 日 星期三  |
| 2011-10-05 |
分類: 未分類 |
琴日老婆來左
冇打到日記@_2
不過就算老婆來唔來老公都唔記得打嫁啦>.<
琴日同老婆玩wii
好搞笑
跟住飲酒之類啦>.<m
好快就訓左喇
第二朝中子打來叫我去返工@_+@
跟住我就同老婆吵喇...
傻妹佢唔捨得老公...
老婆
對唔住呀
老公唔想掉低你
以後都唔會嫁喇..
老婆...
我發現我真係好愛你 |
2011 年 10 月 4 日 星期二  |
| 2011-10-04 |
分類: 未分類 |
那種不安的感覺...又回來了.. |
2011 年 10 月 3 日 星期一  |
| 2011-10-03 |
分類: 未分類 |
我很怕 很怕現在的你是假的
因為你很會裝 即使你不愛我也能裝作很愛我
你的心事和感受從不跟我說
到你忍受不了時我才知道原來一切是假的
你會因為我不開心而對我說好聽的說話
但我卻永遠不知道哪句是真的 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 41 | »
|