頭先9:30至10:00做左半個鐘電台節目
個個都話我把聲好可愛=v="
我想錄低但又唔知點錄..有無人識呀??教下我呀xd
正式既節目會係27號晚9:00-11:00
網址係mms://rexjai.no-ip.biz
收聽方法係:開wmp>檔案>開啟URL>打網址>Enjoy~!
希望大家有咩意見/建議都要同我講呀xd