肥禤..........浴火重生(coming soon!)I will be back!
新Blog:http://profile.qooza.hk/HackerJ
辛苦左咁耐終於有成果la!!初初未派嗰陣,手心出哂汗..到我攞試卷,神情沉重..啊!!!!!!!!!!!!!!!77分?!咁勁!!!Miss See送俾我5粒朱古力,我冇食,俾左lin lin強,Jimmy,蔡臭等人,阿蔡臭講:「寸嘴la你!!!」
林xx,字柒頭,香港九龍人也,生時,有墨屎魚尾紋,因以為名,未彌月,金融海嘯,水暴至,夫阿爽
抱柒頭坐巨丸中,好彩,死唔去....