|
亲爱的,出去玩累了、受伤了的话就回来吧,我还在这里等你……
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
|
2009-04-27 |
分類: 未分類 |
今日同小銀姐姐出街玩^
個個去曬唱K
春春係msn問我去唔去
我都唔想去'冇去到
小銀話出黎打排球"
我話好呀
反正係屋企嘅悶
洗完頭'
3點到就出左去
係雅麗珊都打
超靜曪咩事
一個人影都冇'奇怪
咁耐冇打..我同佢都退步左好多
好似初學者噶!!
屎'
打左一陣就坐左係到
係個袋到黎左支筆出黎
係個地下到畫野!畫左兩個臭公仔
嘻'搞笑
小銀話去呀伯到買野食-3-
我買左可樂
跟住周圍行
去左千色店
食左小丸子...
又話去拍麗灣
去到船都開走左!!
又等
見到隻狗/因為驚嘅關係'
佢去到邊/我同小銀就去第2邊
比佢嚇死牙
最尾都冇去到!!
寫住咁多先
聽日返學啦!!
by:Bbay
|
| 發表時間:2009-04-27 07:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 116 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|