2009.07.04 期待左好耐既大日子 =] 棒棒堂我是傳奇演唱會. 全場都好high.同魚周嗌到就黎失聲. 有好多位都好感動.. 王子自彈自唱說說. 不過第1次失敗左.有第2次xd/多謝毛弟.. 敖犬跳micheal jackson舞.. 阿緯多謝佢媽媽.. 威廉對天上既baba讀果1封信果陣. 我地3個都眼紅.喊左/口\ 威廉同棒棒堂其他幾個都喊.. 有幾句真系好感動.. --------------------------------------------- 棒棒堂今日好令仔.柒左頭髮-3- 1開始就黎我是傳奇.好好聽! 之後6個都solo跳拉丁舞同唱歌.正! 唱歌好好聽.好聽到我地3個都跟住唱xd 我1定會買碟! {開場:我是傳奇同哪裡怕.變身3分鐘} {6個solo跳拉丁舞} {棒棒堂唱愛情學測苦茶同愛情瑪奇朵} {只要你還記得} {棒棒堂唱藏經閣} {半天吊咁唱歌.沒有鋼絲.超危險} {王子自彈自唱說說} {王子唱對不起.搵佢既公主} {阿緯s0lo決戰擂台xd} {小煜solo.完成了佢既夢想.夾band.系舞台上發光發熱} {威廉1個人唱logaloga.tempo好掂!} {威廉唱緊logaloga果陣.阿緯上左黎彈琴.阻住佢xd} {敖犬跳micheal.其他5棒1齊跳} {威廉比baba果封信既1部份} {讀信.喊~} {唱歌:夏日初體驗祕密基地同夏日戀愛} {唱yes同黑糖show~} {安可果陣.唱跟著我的tempo同7彩棒棒堂.全場1齊嗌:我愛棒棒堂!吼吼吼吼吼吼吼} {差吾到完場.講掰掰}