| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
| 2009-10-15 wonderful day- |
|
| 劉俊緯生日大快樂=)
星期二學校放假去左megabox`愛上megabox了,
本身去到諗住溜冰,可惜冇場-_-
即刻沖左上去CEO到唱K.CEO令到冇人有,
4個人有4枝咪,間方大到系到玩[捉E恩]囧 笑死.
個廁所令到,條走廊長到,唱K爽到牙媽都吾認得xd
因為真系好耐好耐冇去過唱k喇喇喇喇喇喇喇喇<曾鎧淇xd
唱完之後去左睇五條大路通陰間=.=
同鄧1入到去就系到聽歌,有5個故事,
第1同第2個冇咩睇到-_- 驚得濟,第3個好慘.
第4個超驚,第5個笑死我-,- 勁搞笑xd`

 
 

|
|
|
|
|
/ \./ \/\_ I Hand You __{^\_ _}_ ) }/^\ A Rose... / /\_/^\._}_/ // / ( (__{(@)}\__}.//_/__A___A______A_______A______A____ \__/{/(_)\_} )\\ \\---v----V-----V--Y----v---Y----- ( (__)_)_/ )\ \> \__/ \__/\/\/ \__,--' COMMENT XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
|
|
COMMENT XDDDDDDDD 我31號應該去宿營呀XDD
|
|
|
#〓§〓〓〓〓〓§〓〓〓〓〓〓§〓〓〓〓〓§〓# ↓ ↓ ↓ ↓ ☆★☆ ☆★☆ ☆★☆ ☆★☆ ☆ 祝 ☆ ☆ 你 ☆ ☆ 幸 ☆ ☆ 福 ☆ ☆★☆ ☆★☆ ☆★☆ ☆★☆ ↓ ↓ ↓ ↓ ※ ※ ※ ※ COMMENT XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD P.S 你出比我接啦XD
|
|
|