祝黃婉儀15歲生日快樂;D 今日朝早番學一直都好期待哈哈 點知見到鄧杏儀佢話:冇禮物比你架^^ 真系冇-.- 個個都冇哈哈.跟住放左學就番屋企拎野. 再系旺角會合.一見到曾鎧淇佢就比左張勁大既卡同禮物我 開心到暈hahahah 我愛你xd 之後就到左韓陽苑. 果陣得6個人.之後過左陣張健平佢地都到左. 但系鄧周都未到- - 又過左1陣鄧周到左^^ 見到佢地果陣鄧周都拎住個盒.之後我同周對望系到偷笑哈哈! 跟住鄧周比我.佢地就個個都拎出黎/口\ 好感動啊!多謝晒啊哈哈 食食下同曾發明左童星點心麵haha 冇啦啦又同鄧大戰笑死. 張健平同張婷翠兒1齊送左1份比我-.- 超重!又吾比我開黎睇 話要番到屋企先開得-.- 真系超重!!!拎到去影貼果到, 影完個個都話想睇.就開左-.- 睇完笑左跟住就上火!! 系一塊磚頭囉\[]/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 啊!!!!!!!哈哈哈哈 跟住就回歸家了haha 多謝鄧周曾嘉魚仔屎張健平翠兒張婷梁家寶同我慶祝;D 多謝你地^^ 仲有多謝你地的sms 好感人haha 多謝多謝多謝;>