| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
唉......有d掛住佢  |
分類: 未分類 |
有d掛住佢!!!
好想日日見到伱.....
我想要返佢電話....
我(陳X)只愛一個女仔(王XX)
|
|
|
kit 於 2009-12-15 09:17 PM 發表:
唔小心路過左 留返先XD
|
|