|
今日起左身之後整日記 !!
整好自己個個又無拉拉同牙玲整
真係冇野好做 *
冇幾耐牙香上左泥 )) **..
整好左 '' MuI妹話開台喎 ----*
甘我米問牙香肯唔肯借麻雀俾我地囉 ,,''
佢話除非有台先Na =*
甘我米走左出借台LO
個肥仔吾肯借WO*
勁撚賤格-0-'
甘我米同牙媽講LO
哈 * 肯借喇 ^^
MuI妹同牙LING未泥
甘我米同牙香玩住先LO*
佢地泥左 * 就開台LU
哇 .. 牙玲狂食
仲有一次我碰東以攞左北
牙香問我碰乜??跟住佢地係甘笑
勁魚牙我
差D輸清光-0-''''悶左
玩BB牌 * 我地勁賤格
其視牙香*係甘姪佢
好好玩* 係度狂笑 ^^'不過玩下姐
好彩牙香冇嬲我地咋*吾係都吾知點收科 ))*
玩完BB牌 * 我地鋤D ''''''
刀幾好玩喇 !!!!!!!!!
之後話想食野 *甘MUI妹同牙LING就落去買野
買完番泥 ,,我地又其視牙香
吾俾野佢食*我地每人1隻雞俾
其餘刀糸我地食 *靜係吾俾牙香食^^
食完玩既野好白痴*我地係度''良3圍''
係甘笑 --------------^^
6點佢地走左LU !!
跟住我玩陣電腦就去問老豆吾洗煮飯牙??
點知老豆叫我頂住先*輸左一浦
白痴架 ....個D人打牌勁快
第2浦打打下好彩老豆泥左
吾係刀吾知點 ))*
跟住8點3食飯 * 食完玩陣
睇下電視傾下電話沖埋良就訓LU
|