今日好似平日咁返學,,,等左好耐先放學呀!!個呀b入左黎接我∼我同佢出左mk搵monkey哥,,,我見到monkey哥,,,本來係一件好好好開心ga事黎...我真係好愛佢,,我真係好想日日夜夜都見佢,,,但估唔到...佢今日同我講>>>”不如我地做返friend?!好冇?”......e一句野...本來我冇咩返應...但對我講e句野ga人係我最愛ga monkey哥!!!e句野...令我心好痛,,,佢係唯一一個我愛得最深但傷我心同樣深ga男仔,,,!!!我真係接受唔到e個事實,,,,,,夙去左你,,,我都唔知點算好...我最愛ga係佢...但佢同我講話做我契哥,,,”我要愛情 不需要登對 不需得你允許!! 兄妹真有趣......”e一首詞,,,真係填得好好,,,真係講左我想講ga野...詞人真係好似知我諗咩野咁...thzzz
雖然我知我同monkey散係遲早都會發生ga事...但我冇諗到咁快...只係短短12日ga歷史,,,係12日,,,唔係12個月...都唔係12年,,,係12日呀!!!真係好傷心,,,就好似一間冇左支柱ga屋咁樣,,,我崩潰了!!我真係怕我會因愛成恨,,,我係愛佢,,,我怕我真係會恨佢...
monkey,,你係第一個令我傷心到喊ga男仔,,,
monkey,,你係第一個令我崩潰ga男仔!!
monkey,,你係第一個令我厭世ga人!!
monkey,,你係第一個令我唔想返學ga人...
monkey,,,我最愛戈個此終係你!!!!!
|