今日呀媽同佢fd去食飯,我比呀媽捉埋去∼本來冇咩事...之後條友捉左我出門口”插”我!!!佢同我講左好多好多野lo!我勁唔想聽...想打佢∼之後佢講左句”有咩野係你自己先最清楚”...唔知點解∼我即刻諗到佢lo...仲喊埋∼佢又問我喊咩...都傻ga...喊就喊啦∼,理咁多做咩∼我又唔係你邊個!!!之後講左勁多野∼佢又摸我隻手∼又整我塊臉!!好想打佢囉!!!
之後返家喊...我好想摟住呀邊個喊囉...我都抑壓左好耐啦...真係好唔開心囉...都因為佢同佢∼∼都因為情人啦...好多人都想追我囉...男女都係!搞到我好亂啦...好辛苦呀!!!抑制左咁耐...今日都算釋放啦...
ling同eric叫我唔好喊...收聲之後覺得好累...好想訓...但又訓唔到=,=”!!!
下午同ling去街∼ling話鍾意左我∼.∼嚇死我!同ling去玩冒險...玩左$60有537票...但唔見左張id卡-,-”之後要去補領返...唉!
有個feel:
我仍然鍾情於佢囉!!
我個心分左2分啦!!!
95%係呀邊個...
5%係eric啦...
但eric好似100%心係我度lo...
sorry!!!
|