今日ga 12:00am,我好準時咁sd左個sms比阿真,唔知佢收唔收到呢?我成晚都冇訓過...我一直係度諗,”點解咁多人追我...我都唔受,一直咁等eric...”最後,我終於有一個答案比我自己...”就係因為我愛佢”......
唉...今日同佢講我一句”我愛你!”但係佢...佢又一次咁push我...真係好唔開心...點解要push我喎?點解唔可以答我喎...我真係好想知你ga答案...如果你答我一句”no”,我真係會死心...如果你真係唔鍾意我,你可以狠狠咁拒絕我...我想知道真相呀∼至少你拒絕左我之後,我同你唔會再糾纏落去...
我原來...同孤泣一樣...都係想得到一d得唔到ga野...而e樣野...就係eric∼原來...同eric散左之後ga日子...我已經係咁感性...聽到孤泣ga”男人的感性”,我feel到隻歌好似係度講緊我咁...
調寄:葡萄成熟時 新詞:男人的感性 by孤泣
男人的感性∼by孤泣...e度聽
hippo:總喜歡感慨 單身一個仍未有愛
因這位兄台 沒法預計姻緣來
這浮台 太遠了孤單身處這深海
孤泣: 可一不可再 分手多次還未決賽
只擠身初賽 話我是吃苦奇材
有新愛 也不懂得去愛
田佬: 獨照已看厭 誰來愛我遇到痛愛誰能鼓勵我
WESL: 借過別後 會念舊 習慣失戀不應痛楚
po+泣:夜靜 又獨自聽歌 憶當日事情
詞曲中舒發得共鳴 如唱著我心聲
情路 內定 又或是上帝冥冥早註定
是否我性格跟相貌全重整 才可不再贈興
田佬: 當屈指一算 不知怎算情路太遠
反覆中兜轉 習慣在結識良緣
都難完 過慶節總想得到那溫暖
WESL: 今天的心裡 很想娶到賢淑少女
總假裝風趣 又會扮作可憐蟲
與英勇 也找不到配對
hippo:若我要獻世 誰來獻禮 沒有去計 算你狠毒計
孤泣: 說我念舊 太犯賤 為愛撲火不阻發揮
田+WE:夜靜 又獨自聽歌 憶當日事情
詞曲中舒發得共鳴 如唱著我心聲
情路 內定 又或是上帝冥冥早註定
是否我性格跟相貌全重整 才可不再贈興
泣+WE:可否聽聽心聲 別要去靠賣相 來肯定
HIPPO:今宵一刻 誰來認領 誰邀請
合唱: 就像 劇集內裡分開充滿內情
才分手一剎即現形 誰最後至甦醒
難道 認命 愈恨就愈愛 要信天信命
是否我智慧跟相命能調整 情方可再獲勝
孤泣: 如此般感性 似有絕症
|