| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 8 月 16 日 星期四  |
唉~~~~~~~~~  |
分類: 未分類 |

我都唔知我個死人表姐落嚟做咩事!!
成堆人落曬嚟(7個人)~~起身又起得
遲!!!阻住曬食早餐~~真係想打鬼死
佢!!正一褔街!!!
|
|
|
hugo 於 2007-08-18 05:06 PM 發表:
咁都得=0=
我想問呢度有冇人係我識嫁~??
cm..
|
|
|
Rory 於 2007-08-17 05:03 PM 發表:
|
|
|
hugo 於 2007-08-17 05:01 PM 發表:
re:rory...
係匡唔係康呀...
XD...
算LA.....
|
|
|
琦_" 於 2007-08-17 02:59 PM 發表:
賤LA...你地兩個哈我一個....
小ring ring..小ring姐...
洗吾洗叫到甘親熱牙...
|
|
|
Rory 於 2007-08-17 02:41 PM 發表:
|
|
|
Rory 於 2007-08-17 02:38 PM 發表:
出琦蛋!!!
小ring ring都覺得好聽ga!!!
哈哈!!!!
|
|
|
Ringgg 於 2007-08-17 02:32 PM 發表:
|
|
|
Rory 於 2007-08-17 02:22 PM 發表:
|
|
|
琦_" 於 2007-08-17 10:08 AM 發表:
仆街鋒....
再叫一次....你死俾我睇牙...
|
|