大家...新年快樂!!!!
大家最緊要..身體健康..搵多d.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
最近有人講...2000年千喜年e+5覺5覺就10年....大家得到d咩????
10年....啦..大家擁有d咩or浪費左光陰????
我話比大家聽我浪費左9年....我咩都冇....所以
我聽到之後...心都痛埋...難過..難過.....
在呢新一年....我要自己買車....我要好多好多野...大家睇下我可以擁有幾多野????