問題為何會愈多????
力小不足為恥!!!!
我開始明過道理....
我真係好想跟你學野....
老天呀!!!!可以比機會我嗎????
我諗我一定可以....
哈....我又開始變回一個人....一個西人....我自己都覺得自己係個西人!!!!
自信..自大...高傲...唔要面..係我天性~~~
信心係成功既基石!!!!