今日都成功行了我的第一步!!!!
多謝你比機會我跟你學野!!!!我識諗了!!!!
不過我有d怕~唉
都係自己...太冇用!!!!sor
我自己都仲煩緊..我幫唔到你!!!!
如果可以....
我想時間過得快d.....都唔知做咩事諗起好多d心酸野!!!!