本5今日想...射波..唔返工...去船p...
但理性告訴我要返.....唔可以在比人睇我在係2世祖!!!!
明天本來有bbq..都唔去..我都想見下d同學..不過都係決定返工
琴日見到阿玉....吹到...唉
咩我真係一個壞細路咩????但係我其實係好好的....識我耐既人都知
我唔係個d...玩女仔既人!!!!係口花花左d姐..不過都係中學既事啦...
今日冇去到..不過都好開心..因為
阿jon..好錫我...跟到你學野係好福氣!!!!
天呀..多謝你..聽我的聲音!!!!